Gramatica personala


Foto:Camilla

-roasa de moliile personale,
-mancata de temerile cele mai adanci,
-trezita la viata de rarele surasuri senine,
-incercand sa ma intalnesc cu viata in fiecare dimineata fara sa ma fastacesc si fara sa trec pe trotoarul de vis-a vis,doar pt ca mai mereu m-a tradat
-ascultand inima ce-mi bate inca pt un scop ascuns vederii mele nocturne
-citind mereu printre randuri chestiuni ce le folosesc altora,fara a gasi si reteta personala,
-impiedicandu-ma mai mereu cand trebuia sa continuu,si alergand de tot atatea ori cand trebuia sa stau pe loc,
-ocupandu-ma cu retusatul,adunatul,lipitul propriilor bucati sparte,
-gasind mereu motive de”mai departe”,de cotinuat povesti,de suras,de visat cand afara e nor,de cantat cu plansul in gat,
-dependenta de sens si robita de verb,
-cautand in privirea celorlalti privirea mea,
-strigandu-mi,pana la limita sunetelor,ca totul nu se termina aici,
…..traiesc viata la gerunziu….

18 răspunsuri

  1. sa te bucuri din bucuriile celor pe care i-ai ajutat.

    • Pai sa stii ca mi-am pus de-o parte bunatati in camarile celorlalti,le mananc pe furis si-n cantitati mici,pentru a nu se termina repede…

  2. Pe tine te cred si te cred pe cuvant ca prea e bogat cuvantul tau!… Pe mine ma bantuie nostalgia trecutului recent sau mai indepartat.Nu cunosc Prezentul, imi dau seama doar de cateva forme de imperfect ale verbelor care-mi alcatuiesc viata, inteleg de ce gresesc aproape totdeauna conditionalul-optativ si inteleg de ce unii despart cu liniuta viitorul (ca timp al verbelor la indicativ).Si toate la modul personal al verbelor.

    • Gramatica ar trebui sa puna in ordine deranjul verbelor,fluctuatia frazei si greselile de topica;numai ca a mea aluat-o la vale si cheltuie cu o marinimie ce ma socheaza cerneala pe te miri ce constructii…

  3. ce-ai zice de durativ? ( care exprima o actiune ce dureaza sau care este in curs de desfasurare opunandu-se actiunii scurte, instantanee, neterminate…) :* >:D<

    P.S:…si nu ma refer la durata vietii ci la durata in timp a actiunilor intreprinse de-a lungul ei, caci cu siguranta nu vor trece neobservate…si vor reusi, persistand in amintirea celor dragi, sa invinga timpul 🙂

    • „Durativ”prea suna a vesnicie,a durata dincolo de timp,iar eu sunt prietena cu Voiculescu care zicea”ca vesnicia-i tot ce nu ramane si ca raman doar cele care pier”……. ;eu avand miopie de viitor,trebuie sa ma axez pe prezent,ca deh,hipermetropia mea mareste lucrurile si le da o durata scurta de viata….

  4. Inventarul obiectelor găsite la purtător(fără gramatică):

    -vis (7 bucăţi)
    -contradicţie (3 unităţi)
    -romantism(una bucată)
    -îndrăzneală(o folie)
    -conjunctiv perfect(5 tablete)
    -prietenie(o pungă)
    – forţă (105 cm)
    – obiect neidentificat (1000 kg)

  5. Foarte frumos scris! 🙂 E fain să te regăseşti în privirea celorlalţi, e greu să aduni şi să lipeşti bucăţi sparte, dar şi ce frumos e când reuşeşti!

  6. Păi, e şi mai fain că se reflectă şi alţii în tine…
    Din punctul asta de vedere mie mi-ar placea sa fiu un glob de cristal.

  7. […] Vania, fanfară dorită,  Cristian, aşteptata bandulieră, Cella o pînză cu suflet, Rodica, un verb, Mirelei, o toamnă mişcată, Nea Costache a luat o cheie, Cody, o piatră… vălurită, […]

  8. 🙂

    e bine așa, la gerunziu? Că la condițional optativ nu prea. Acum am trecut la imerativ 😀

  9. Acum observ ca am cate o greseala de scriere in fiecare comentariu pe care l-am lasat azi la tine.
    cred ca noaptea alba si examnul de azi mi-a venit de hac 🙂

Lasă un răspuns

