Montagne russe cu magari

N-am mai scris despre cartile pe care le-am citit,le citesc,sper sa le citesc,dar m-am hotarat subit sa o fac.Va fi bref!
Incep,fara vreun gand anume,cu Claire Castillon si al ei”Dedesubt e infernul”.

Pe Claire am cunoscut-o odata cu a ei Insecta,si a fost o intalnire savuroasa,cu ganduri puse in vorbe acide,amarui pe alocuri si cu parfum frantuzesc.E cinica fata,si-mi place cum taie simturile in felii mici,subtiri…iar respiratia ti-o dozeaza,ca nu cumva sa ai sperante prea mari cu un final asteptat.

InDedesubt e infernul,Claire Castillon analizeaza viata sa,a mamei sale si a bunicii sale prin prisma relatiilor lor cu”magarii”(nu va speriati,sunt doar apelative date barbatilor care nu le-au inteles,nu le-au iubit cum au avut nevoie,nu au vibrat la unison cu ele).
Cele mai adanci ganduri,cele mai ascunse sentimente spuse direct,lejer si cu poezia dusului scotian.

Aici gasiti informatii despre Claire!

2 răspunsuri

  1. Pare foarte interesant! Nu am citit nimic de ea, dar pun pe listă Dedesubt e infernul 🙂

Lasă un răspuns

