Iarna la fereastra mea

Seara de iarna,lumina filtrata,povesti spuse in taina,somn linistit…iar in camera miroase a scortisoara,brad si fructe…

O, gândul meu de seară… – Tudor Vianu

O, gândul meu de seară aducător de pace,
Cum îmi strecori în suflet lumina lunei pline,
Cum mi te-aşterni pe rană când zuciumarea tace
Împrăştiind odihnă şi farmece senine.
Cum îmi strecori în suflet lumina lunei pline!

În noi sunt suferinţe şi doruri seculare:
La raza ta de aur se liniştesc deodată,
Ca urşii albi pe-ntinsul câmpiilor polare
Când pe cuprinsul bolţii luceafărul se-arată.

O, gândul meu de seară, eşti piatra peste care
Zidesc cu noi speranţe cetăţi ce nu s-or stinge,
Adânca ta tăcere e-un câmp de germinare
În care va renaşte dorinţa de-a învinge.

1916

Vieaţa nouă, XII, nr 3, 1 mai 1916

8 răspunsuri

  1. 🙂
    off topic: multumesc pentru comentariu
    pentru seara si legat de fotografiile din post

    o seara foarte buna

  2. cu placere!!!
    Vocea lui e indirect proportionala cu fizicul lui…:))),ma asteptam la altceva!!!:P
    Dar suna,hmmmm asa de altfel…

  3. Nu am eu baterii la aparat ca-ti dadeam peste nas!
    Nu speram la zapada pana in ianuarie..Defapt n-am mai sperat la nimic de ceva timp.

    Vad ca ai o poza noua , din profil..

  4. Peste geam poate,ca-s facute la 1 noaptea,cu geamul inchis…si cu telefonul!!!
    :))))
    Cat despre poza,e noua din noiembrie….

  5. Foarte frumoase versuri! Cel puţin strofa a doua m-a topit de-a dreptul 🙂
    Credeam că numai mie îmi ies pozele cu zăpadă noaptea cu tenta asta maronio-roşiatică :))

  6. E vorba de telefon…nu am foarte multe setari la el,si oricum sunt fara blitz!
    Da,poezia e buna de imbratisare de iarna!

  7. La fereastra mea nu vine. Capricioasă!

  8. Nu?Inseamna ca vrea sa fie chemata,ademenita…

Lasă un răspuns

