Amintiri de dincolo de ieri

Mi-am adus aminte zilele acestea de Ioan Luchian Mihalea si de Mihaela Runceanu(care a stat peste drum de parintii mei,si pe care o vedeam foarte des in cartier cand eram mica).Un gand pentru ei,si pentru cei ramasi in urma lor fara bucurii,fara sarbatori si fara sperante….

Anda Moculescu,o poeta minunata cunoscuta prin intermediul liternet.ro

CEAŢĂ ŞI FRIG-Anda Moculescu

cum ai vrea să te apăr
de mine, tristeţe?
mai rece sunt astăzi,
mai singură sunt;
pentru mine chiar timpul
ar putea să îngheţe-
mi se lasă privirea
mai adînc în pămînt.

mai adînc este pasul
şi mai rece făptura
peste care doar tu
aşezi grele peceţi;

cînd fără mînie
am fost crescută,
uită-te, Doamne,
pe unde treci…

5 răspunsuri

  1. Am fost vecine.I-mi amintesc perfect de ziua morti Mihaelei si efectul avut asupra copilului de atunci.Frumoase versuri dar atat de triste ….

  2. cel mai bun de mare ajutor unora

  3. servus…
    dincolo de ieri… amintiri… cîte mai sunt?… sunt într-o perioadă a întrebărilor 😉
    toate cele bune!

  4. Mai sunt cate incap…si sunt pe categorii;”dincolo de ieri”este o categorie de la inceputul timpului meu…

Lasă un răspuns

