Oboseala

Amurgul isi toarce privirea
intr-o noapte profunda.
Iar noi,in odai,ascultam
cum bate incet toiagul timpului
cautandu-si cararea.
Suntem in asteptare de vise.
Am alergat zile intregi
de caii imaginatiei.
Ei dorm acum,
si nu-i trezeste nimeni.
Iar noi privim asternutul
cum ne spitalizeaza
ca un cerc de fantome.

9 răspunsuri

  1. …doar sa ma asez la casa mea…deocamdata acum am aterizat in resita din roma…maine abia in cj….poimaine ma bloguiesc …si apoi dorm 3 zile si 3 nopti

  2. daca tu ai scris asta eu il uit pe Eminescu

  3. da,eu am scris asta,acum ceva ani…insa nu e nici pe departe poezie,doar ganduri in vers alb…

  4. gandurineganduri , cine-i eminescu?

    sa-mi zic si eu gandurile in acest moment (sa ma ierti daca sunt prost,e dimineata)

    M-am trezit iara tarziu
    Deci la scoala n-o sa stiu
    Ce sa stiu?Dracu stie ce-o sa fie
    O sa-mi dau cu alifie sa alunec printre prosti
    Aaa,pardon , printre norocosi
    Si-asa sper sa mai alunec
    Pe la mate franca,lumeeee
    Eu scriu poezii pe blog si trag de timp ca bou’
    Uite deja striga mama , vrea sa imi calce tricou’

    razi

  5. Am citit ca Leo Serban a coborat bratele. Mare pacat…

    Chestia asta a ta, cu asternuturile care spitalizeaza… E o imagine relaxanta, cel putin asa mi se pare la prima vedere. Dar eu sunt „hospitalofobic” si vreau sa-ti spun ca am dat putin din umeri. Stii, gestul ala cu care incerci sa trimiti frica departe.

    Lasa caii imaginatiei sa-ti sforaie un pic mai des la ureche. Nu crezi c-ar fi mai bine pentru toti?

  6. mai ales pt publicul cetitor :))))

  7. Asta zic si eu… Dar si pentru tine…

  8. nu?ca doar nu strica sa nu va mai inverzesc ochii cu ineptii…

Lasă un răspuns

